vrijdag 21 juli 2023

Lanterfanten

Woensdag 19 juli 2023

Werder - Potsdam: 18 km (door Klaaske en Ayso gefietst) 

Tja over deze dag kan ik kort zijn. We worden voor de 6e keer wakker in ons tentje. Gisteravond hebben we heel veel wasjes gedaan zodat we met schoon goed kunnen vertrekken. Klaaske wilde ook graag nog een keer alleen met Ayso fietsen dus mijn fiets en de aanhangfiets worden weer achterop de zwemplank bevestigd. 

Lekker een dagje aan boord, het kanaal is inmiddels door mooie meren ingeruild en na vier puzzels uit t Lego zomerboek met ids val ik werkelijk om van een vermoeidheid die me overkomt. 

Ik mag even van mijn moeder in het vooronder en val daar direct in slaap. Dus van die hele mooie vaartocht heb ik weinig mee gekregen. 
Als we in Potsdam aankomen zijn Ayso en Klaaske ook net aangekomen. Ook Ayso lijkt last te hebben van die acute vermoeidheid en we besluiten dat wij lekker op de boot blijven hangen en dat mijn ouders Potsdam in gaan. Zij shoppen en lunchen daar en wij luieren, lezen en zwemmen wat. De hele dag zeuren de kinderen of ze mogen supper en terwijl mijn vader bezig is met de Duivelse Kip gaan wij voor een uurtje op een sup-board:

Iedereen valt er in, de oorzaak daarvan laat ik maar even in t midden (oké iets met tegen elkaar op botsen ;)). 

Wij slapen vannacht in een zimmer fur zwei van de jachthaven, tja het is een bed maar we zijn inmiddels op het punt beland dat ook ik liever in de tent slaap…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten