vrijdag 28 april 2017

Van regenbroek tot bikini

Morgen is t zo ver! Dan vertrekken we wederom met de rolstoeltaxi naar schiphol. De fiets zit al in een heuse santos-tandem doos, een deel van de tassen is al ingepakt en de was is weggewerkt (dankjewel Ruth). 

Vanochtend bedacht ik me dat ik nog nooit zo lang op vakantie ben geweest, dat ik nog nooit zo lang heb gereisd. Dit natuurlijk in tegenstelling tot Ayso die zowat de wereld al rond is gereisd. Of mijn zus die onlangs meer dan een jaar in Australiƫ heeft rond gereisd. Toch maakt t voor het inpakken niet uit of je twee weken of zes weken weggaat. Alle fietsvakanties heb ik, hoe minimalistisch ik ook had ingepakt, kleren meegenomen die ik nauwelijks gedragen heb dus ik probeer nu nog minder mee te nemen. Alleen t weer kan nu variƫren van koud en nat tot warm en droog. Dus van regenbroeken tot bikini en zwembroek ;)

 

1 opmerking:

  1. Hele fijne reis gewenst en lekker genieten van alle ervaringen en het hoofd leeg maken, top !

    BeantwoordenVerwijderen