donderdag 13 juli 2023

Hannover

Minden - Hannover: 72 km



Het ging al beter! Afgezien van het feit dat ik wakker werd met een zeurende hoofdpijn (ik denk echt te weinig gedronken) heb ik prima geslapen. We pakken de tent weer op en ik ga op zoek naar een bakker. Ik ben even onderweg, koop ook nog even melk en karnemelk en word dan met gejuich ontvangen aan boord waar we direct kunnen ontbijten. 

Omdat het een flink stuk varen is knippen mijn ouders met kinderen de tocht in tweeën en knallen Ayso en ik in een keer door naar Hannover voor een vakantie in de vakantie. 

We lunchen in een zeer verlaten stukje aan het kanaal. 


De route is wat eentonig, soms wil de Garmin ons aan de zuidkant hebben maar die onverharde weg is een stuk natter en dat fiets meer prettig. Dat we
Met 27 a 28 km/uur over een onverhard pad konden fietsen had ik niet verwacht. 
Om 14.30 komen we aan in ons hotel, en kunnen we wederom even bijslapen en de stad in. Op zoek naar een lekker restaurant komt Ayso uit bij Jante. Het was een geweldig diner waarbij we op post it blaadjes een aanzet voor onze gastenlijst hebben gemaakt. 


In het hotel drinken we nog een gin tonic en dan slapen we weer heerlijk in een heus bed. De afwisseling met af en toe een hotel maakt genieten van de tent natuurlijk makkelijker. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten