woensdag 12 juli 2023

Slapen in een tent

Holage - Bad Essen: 39,7 km

Hoe beviel het slapen in een tent? Nou laat ik het zo zeggen er is ruimte voor verbetering… Ayso heeft prima geslapen, ik kon echter maar moeilijk wennen aan het tentje en onze matjes. Ik wil graag een vrouw zijn die nog fit is en blaakt dus ik heb me stellig voorgenomen dat ik aan het tentje ga wennen. Er is overigens niemand langs gekomen om te vragen waarom we illegaal onze tent hadden neergezet. 

De kinderen mogen vandaag met mijn ouders mee varen en Ayso en ik gaan op de tandem. Dus dat is mijn zadel van mijn fiets halen, die op de tandem bevestigen en dan mijn fiets en de aanhangfiets op het plankje achter op de boot bevestigen. Ook dit is even gedoe maar wij fietsen uiteindelijk met z’n tweeën in rap tempo naar Bad Essen.  De kinderen krijgen een speelkwartiertje om te zwemmen halverwege de tocht en wij krijgen de mogelijkheid om te lunchen in Bad Essen en even de gemiste slaap van de tent in te halen in ons hotel. 


Aan het einde van de middag zien wij el Toro aankomen. 

We doen een rondje Bad Essen, ijsje, aarbeien (de lekkerste ooit) en boodschappen en we eten aan boord spinazie met aardappelen en gebakken kaas, een absolute favoriet van de kinderen. 
Na het eten en na het naar bed brengen van de kinderen gaan Ayso en ik van boord om heerlijk op een matras in ons hotel te slapen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten