maandag 9 augustus 2021

Mooiste route

Hjerting - Dancamps Nordsø: 76,6 km

We ontbijten met direct uitzicht op zee. 

 
Onze toch tocht vandaag gaat naar een camping waar een mooi zwembad is en we weten dat we de kinderen daar een groot plezier mee doen. De snelste route is 60 km maar de garmin-route is iets langer en en de North Sea route is zelfs nog iets langer. In the end ben ik blij met de ietwat lange route want we fietsen echt door prachtige duinen, zien geweldig mooie vakantie huisjes en mooie uitzichten. Het is duin op duin af en dan is t soms even ‘aanzetten’ om op een grind-achtig fietspad de top te bereiken dus een flinke work-out voor Ayso, Klaaske en mij maar t is absoluut de mooiste route tot nu. Gek genoeg hebben we weinig foto’s gemaakt van de mooie omgeving, wij doen t met de mental pictures en jullie moeten me maar gewoon geloven. 



Om 17u komen we aan op onze camping. Veel Nederlanders en een prachtig binnen zwembad. Er is geen puf meer bij mij om na t fietsen en zwemmen nog naar een restaurant te fietsen (6 km maar) en dus maak ik kaasbroodjes. We wandelen nog even naar t strand en dan is de dag al weer bijna om. Zo ook onze vakantie, ondanks dat we nog aan t begin van onze derde week zitten zijn we al wel bezig met de terugreis. En ja, een tandem is gedoe dus dat gedoe dragen we met trots! (Donderdag trein naar Hamburg, vrijdag dagje Hamburg, zaterdag met de trein naar huis). 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten