vrijdag 19 juni 2015

Rustdag

Tja wat zal ik hierover schrijven, de titel zegt genoeg ;)
Vanochtend aan t ontbijt kon ik bijna niet m'n ogen openhouden en ineens kwam t idee bij Ayso om gewoon de regen z'n gang te laten gaan en een rust dag te nemen in dit fantastische hotel. Dus na ontbijt met z'n allen weer t bed in en uitrusten! Het is tenslotte vakantie. Klaaske slaapt lang en volgens mij was ik niet de enige die dit nodig had. 
S middags gaan we op aanraden van de eigenaar van dit hotel naar een spa hier 20 km verderop. We mogen z'n auto lenen en zo rijden we niet op mankracht maar op diesel naar deze spa:


Maar dit is met mooi weer en dit is de wat eerlijkere versie van vandaag:


Of t nu aan ons Tsjechisch ligt en we een gigantische zwemparadijs gemist hebben weten we niet maar we belanden in een heel klein zwembadje, niet echt bijzonder maar wel leuk om even eruit te zijn.

Eenmaal thuis hebben we 3 potjes gebowld in ons hotel (A:A 2:1) en lekker gegeten. Helaas lukt het me nu niet om in slaap te vallen dus dat zal morgen wel weer gapen worden aan t ontbijt maar we stappen weer op de fiets, dat sowieso, weer of geen weer!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten