vrijdag 27 mei 2016

De borrel

Dinsdag

Nu aangekomen in Seminyak vind ik dat we in een totaal ander land terecht zijn gekomen, het is natuurlijk nog steeds Bali en eigenlijk is dit t Bali waar ik ook altijd als eerste aan dacht als men het over Bali heeft; een soort Ibiza achtige bestemming waar men in clubs en resorts zich kan vermaken. De afgelopen 15 dagen waren echter totaal anders, de IndonesiĆ«rs of moet ik zeggen Balinezen waren zo ontzettend aardig, enthousiast, aanmoedigend en dus eigenlijk hartverwarmend! De omgeving en de natuur prachtig en zo kan ik wel even doorgaan met superlatieven. Hier in Seminyak is er absoluut weinig tot niks van terug te vinden. Veel winkels van bekende merken, koffietentjes die je aan new york of Melbourne doet denken, in ieder geval niet aan IndonesiĆ«. We besluiten in de ochtend te gaan winkelen en scoren een bikinibroekje en 3 korte broeken. Het is te warm om rond te lopen, geloof me je kunt dan echt beter op de fiets zitten. Met de taxi gaan we weer naar "ons huis" zoals klaaske elk hotel noemt. We doen een goede middagtuk en maken ons daarna klaar om naar de 'welkom borrel' te gaan, deze is in zo'n hippe club als waar ik het eerst over had: Ku de ta, ze hebben hun eigen boutique en hun eigen lounge muziek volume 9. 

 

Het heeft wel iets om hier de zonsondergang gade te slaan maar het allerleukste was het bruidspaar ontmoeten en de familie van beide. Als de borrel is afgelopen gaan we weer met z'n vijven eten, dit keer voor Europese prijzen bij Ku de ta maar het was dan ook wel erg lekker. 

Klaaske ligt er voor haar doen heel laat in maar zodra zij slaapt drinken we met onze vrienden nog een biertje in het zwembad. Kortom het heeft even helemaal niks meer met een fietsvakantie te maken maar wel met de reden waarom we hier terecht zijn gekomen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten